نی نی نازی

سلام سلام سلام........

1390/1/23 20:55
نویسنده : خاله ایی
1,413 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی به زیبایی اولین گریه نی نی کوچولو  

سلامی به دلنشینی اولین لبخند ناز نی نی    

سلامی  به گرمی اولین دیدار من و شما دوستای گلممممممممم    

این تازه وارد که این جانب باشد اومدم که از نی نی گل تو راهی خاهرم بنویسم.

آره دست گفتین من خاله ایی نی نی هستم  niniweblog.com

اومدم که ازش بنویسم اینجوری   ااااا نه ببخشید اینجوری

و امیدوارم تو این راه پرپیچ و خم کمربندهای خود را محکم بسته باشید

چون جاده دست انداز دارهniniweblog.com

 .بپایین    

نه دیگه جدی میشویم .   niniweblog.com

امیدوارم شما دوستای گلم مارو با نظرات زیباتون همراهی کنین که واقعا به بودن شما پیشمون نیاز داریم    niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمد جون
23 فروردین 90 20:17
سلام وبلاگ خواهر زادتون مباركه اميدوارم هميشه از قشنگترين لحظاتش بنويسي و يه تبريكه ديگه به ني ني تو راهي كه خاله جونش اينقدر به فكرشه موفق باشي



مرسی فداتون بشم .ممنون.
ممنون که اومدین




مامان فرشته
23 فروردین 90 22:09
سلام عزیز دلم
به به چه خاله مهربونی
ان شاا... که فرشته خواهر شما هم به سلامتی دنیا بیاد گلم

سلام مامانی ناز.مرسی که اومدین پیشمون بازم بیاینا منتظرتونیم.

مامان فرنام
23 فروردین 90 23:13
سلام خاله ایی اسم نی نی چی چی قراره باشه . به من سر بزن تا با پایان انتظارم همراه باشی

سلام مامانی عزیز خوبین؟نی نی خوبه؟
والا هنوز معلوم نیست دخمریه یا پسریه 3هفته دیگه نوبت سونو داره میریم ملاقاتی که ببینیمش
مرسی که اومدین بازم بیاین.منم چشم حتما میام پیشتون

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی نازی می باشد