نی نی نازی

خبر خبر خبر.....

1390/1/24 20:53
نویسنده : خاله ایی
1,186 بازدید
اشتراک گذاری

وای سلام.............

خوبین مامانای فداکار باباهای خوب خاله های مهلبون...  دایی های خوش ذوق مامان بزرگای عزیز وبابا بزرگای با حوصله

امیدوارم همگی خب باشین

میبینین اینقدر احوال پرسی کردم کلا یادم رفت خبرم چی بودniniweblog.comniniweblog.com

آهااااااااااا... یادم اومد

آخ جون تا ۳ هفته دیگه قراره بریم ملاقاتی نی نی niniweblog.comniniweblog.com

یعنی قراره بریم سونوگرافی که هم نی نی رو ببینیم و باهاش بای بای کنیم

هم ببینیم نی نی مون دخملیه  یا پسری    .........

خلاصه من که دل تو دلم نیستniniweblog.com

ولی انشالله هر چی که هست یه نی نی سالم و صالح و خوب باشه  که از هرچیزی مهمتره مگه نه؟....................آمین.................

ولی آخه میدونین چیه این مامان نی نی نازی نمیخواد منو ببره با خودش       میگه شلوغ میشه خیلی میشیم

آخه شما بهش بگین دلش میاد منو نبره ؟؟؟؟

منی که دل تو دلم نیستniniweblog.comهی اینجوریم.

بهش بگیدااااااااااااااااااااااااا

فداتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

جامع ترین پایگاه مادران و کودکان ایران
24 فروردین 90 23:04
با سلام وبلاگ مامانی در راستای رفع نیاز های مادران و کودکان در بخش های مختلف به صورت آزمایشی آغاز به کار کرده و به زودی در قالب یک سایت جامع رسما فعالیت خود را آغاز می کند. چنانچه فعالیت این سایت را مفید می دانید آدرس ما را در قسمت پیوندهای وبلاگ خود وارد نمایید. با تشکر گروه وبلاگ های مامانی
مامان فرزانه
24 فروردین 90 23:57
سلام عزیزم خوش اومدی به جمع نی نی وبلاگی ها چه خاله ی مهربونی امیدوارم نی نیتون سالم باشه دختر و پسر مهم نیست


مرسی مامان فرزانه گلم
فداتون شم .
دایی جون بنی
25 فروردین 90 0:39
امیدوارم که سالم و خوشکل باشه هر چی باشه و از این زیبایی که خدا به شما هدیه می ده کمال استفاده رو بکنید و شادی خانوادتون رو گرمتر گرمتر کنه
وبلاگ بنی ابدیت شد به ما هم سر بزنید.

سلام دایی بنی گرامی
مرسی که اومدین
حتما میایم وبلاگتون
بازم منتظر نظراتون هستیم

مامان ماهان
25 فروردین 90 9:09
سلام خوبی خوش اومدی الهی صحیح و سالم باشه مامانی خاله جونی رو هم با خودت ببر

سلام مامان ماهان جونم
آمین....
مرسی که به مامان نی نی گفتین

مامان ماني
25 فروردین 90 11:19
سلام خاله اي ....
اميدوارم ني ني شما هر چي كه هست سلامت و تندرست باشه و قدر اين خاله مهربون رو بدونه كه حتماً مي دونه ....


مرسی مامان مانی جون عزیزم .لطف دارین


مامان ماني
25 فروردین 90 12:55
سلام ....
سوفيا دخترخاله ماني من مي شه ........
مرسي از نظرت ......



آخی کنجکاویم خوب شد..عزیزم زنده باشههه




مامان ماهان
25 فروردین 90 14:37
ممنون خاله جون که به من سر زدین

فدات عزیزم.بوس




محمد گیان
27 فروردین 90 12:31
سلام خاله مرسی که به وب من تشریف آوردین ایشالله که که نی نی صیحیح و سالم به دنیا بیاد نی نی جان قدر این خاله مهربون بدون


سلام عزیز خاله قربونت برم.مواظب مامانی هم باش بوسسسس
مامان حسین
28 فروردین 90 12:39
سلام عزیزم انشا... نی نی تون سالم و سلامت به دنیا بیاد.
مامان آتین
28 فروردین 90 17:21
سلام خاله جون ممنون که به ما سر زدین
با تبادل لینک هم موافقم عزیزم
من لینکت کردم گلم شما هم وب آتینو با همون عنوان خودش لینک کن
ممنون


سلام مامانی سلام خاله ایی گلم آتین جون فدات شم.چشم عزیزم با افتخار لینکت کردم بوس

مامان فرنام
30 فروردین 90 12:04
سلام خاله یی از طرف مه هم به نی نی سلام برسون چه دخملی چه پسری . فرنام هم یه خاله یی داره مثل تو گل
مامان فرنام
30 فروردین 90 12:04
راستی لینکیدمت منم دوست داشتی بلینک

سلام مامانی گل دوست داشتنی ممنونم. چشم با افتخار لینکتون میکنم.

مامان فرشته
31 فروردین 90 19:55
سلام عزیزم کجایی نمی خوای آپ کنی ؟


سلام مامان فرشته دوست داشتنی خودم.
چرا خیلی دلم میخواد اما اینقدر درگیر پایان نامم هستم و تو فکر کنکور آینده که دارم سکته میکنم
خواهش میکنم برام دعا کن با قلب مهربونت
آنشالله به زودی میام خبر نی نی نازیمونم میارم
دخمری گل ناز گیسو جونمم ببوسشششش
فدات
rahim
5 اردیبهشت 90 20:03
salam weblog jalbi dari mamnon misham be ma ham sar bezani ba tashakor
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی نازی می باشد